pondělí 30. ledna 2012

Kdo sakra jsem?

Nemá ráda, když někdo píše na blog věci ze soukromí. Z rodiny už vůbec ne, ale i o klucích a tak. Ale.. Něco na tom bude. Asi je na čase vám to vyklopit. Dříve jsem měla první blog, všechno klapalo, jenže... Nějak se zasekl motor. A to já. Potom jsem šla jinám, nakonec jsem kvůli komerci Novy, tudíž i blogu(kterou už z principu nezapínám, až na vyjímky) a tak jsem byla na jedné adrese na blogspotu. Ale uvědomila jsem si, že po asi dvou a něco letech blogování jsem se ještě pořád nenašla. Je to promě teď těžké. Mám kamarádky, který zbožňuju, ale oni... jsou trochu jiný. Já jsem nenapravitelný snílek a oni spíš... holky co jen sbíraj naušnice se sladkostma, no prostě snad víte, co tím chci říct. Někdy nevím, kým chci být. Nemyslím povolání, ale... na jednu stranu jsem přeslazená puberťačka, ne druhou přísná novinářka, ale já jsem ten největší snílek, s tou nejkrásnější fantazií, jakou můžu mít. Potřebovala jsem to ze sebe dostat. Nečtěte to. Jděte si koupit muffinový náušnice.


Miluju tohle. Když to slyším/vidím, vím jaký to je mít tam trému a bát se něco říct, natož ještě zpívat. 

Vaše nemaffinová Luka. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat