neděle 26. února 2012

Vrať se, Podzime.


Letos to uteklo. Těšila jsem se na podzim hrozně dlouho, jako každý rok. Rok po roce se nemůžu dočkat té vůně po dešti, spánku, který je rušen hromy a blesky, bušení kapek na okna. Až nám zase vypadne kvůli bouřce televize, kočky budu sušit v koupelně tmavými ručníky a procházet se lipovou alejí a pozorovat krok po kroku její podzimní proměny. Se šálkem čaje čekat za oknem na zázraky všedních dnů.


Podzim přišel. Už jsem v sedmičce a měla jsem tolik shonu, že jsem byla pořád v jednom kole.  On se mi pořád připomínal, bušil do oken, ale já se jen učila na přijímačky a snila. Sním i dneska, o něm. Vím, že se zachvilku vrátí, ale bojím se jak mě přijme, jak bude reagovat na naše setkání. Ať už to vím. Ať už tu můj pan Podzim je. Prosím. 



Žádné komentáře:

Okomentovat