pondělí 27. února 2012

Enjoying life.

Skvělej den.


Vážně, bez ironie a keců, který mívam. Mám dobrou náladu. Poklidnou, vyrovnanou, je mi fajn.
Naučila jsem se užívat si každou vteřinu, kdy jsem živá, nemarnit ani minutu. Naučila jsem se pozorovat věci okolo, smát se lidem.

Dneska jsem byla v jednom sekáči u nás ve městě a sehnala jsem nádherný nízký černý tenisky NA OBŘÍ ČERNÝ PLATFORMĚ. Už asi hodinku tu v nich chodím po domě:) Dostávám křeče do nohou, neumím na tom chodit, ale je mi nebesky krásně.

V soutěži ve zpěvu jsem nepostoupila. Jsem vlastně tak trochu vděčná. Vždycky se dostaví zklamaní, ale teď mi to bylo jedno. Věděla jsem, že si to nezasloužím.


Jím si tu jahody... Léto, slunce. Podzim pláč. Jaro, vůně. Zima, lhář. Spontánní.



Pusťte si tohle. Je to skvělá věc...


Žijte jen pro lásku a vaše sny. Nic jiného není tak důležité.

Žádné komentáře:

Okomentovat